Loading...

Pasangan Kekasih Berdepan Hukuman Gantung, Bunuh Bayi

Loading...
Pasangan Kekasih Berdepan Hukuman Gantung, Bunuh Bayi - kawan-kawan Hallo JOHOR BAHARU NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Pasangan Kekasih Berdepan Hukuman Gantung, Bunuh Bayi, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel Berita, Artikel ekonomi, Artikel kesihatan, Artikel maklumat umum, Artikel politik, Artikel sukan, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Pasangan Kekasih Berdepan Hukuman Gantung, Bunuh Bayi
link : Pasangan Kekasih Berdepan Hukuman Gantung, Bunuh Bayi

Baca juga


Pasangan Kekasih Berdepan Hukuman Gantung, Bunuh Bayi

KOTA TINGGI – Sepasang kekasih dihadapkan ke Mahkamah Sesyen di sini hari ini atas pertuduhan membunuh bayi lelaki berusia setahun lapan bulan, anak kepada wanita berkenaan, minggu lepas.

Sofia Nabila Naim, 22, dan Mohd Hanafi Misban, 28, bagaimanapun tidak membuat sebarang pengakuan sebaliknya hanya mengangguk faham ketika pertuduhan dibacakan oleh jurubahasa mahkamah di hadapan Hakim Salawati Djambari.

Mohd Hanafi merupakan seorang mekanik manakala Sofia tidak bekerja dan kini hamil tiga bulan, hasil hubungan mereka.

Mangsa bayi itu merupakan anak kepada tertuduh wanita hasil hubungan luar nikah dengan lelaki lain.

Kedua-duanya, yang tinggal bersekedudukan, didakwa secara bersama melakukan kesalahan itu ke atas mangsa, Muhammad Zahril Sufyan Abdul Zahir, di sebuah rumah di Blok 4 peringkat dua, Felda Bukit Easter, Kota Tinggi, antara 7.10 pagi hingga 2.30 petang, 15 Mei lepas.

Mereka didakwa mengikut Seksyen 302 Kanun keseksaan dan dibacakan bersama Seskyen 34 kanun sama yang memperuntukkan hukuman gantung sampai mati.

Hakim menetapkan 3 Julai sebagai tarikh sebutan semula kes bagi penyerahan laporan penuh bedah siasat dan ujian DNA.

Pendakwaan dikendalikan Timbalan Pendakwa Raya,Suhaila Shafi’uddin manakala kedua-dua tertuduh tidak diwakili peguam. – BERNAMA

Loading...




✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2qoRPU6

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Thus Article Pasangan Kekasih Berdepan Hukuman Gantung, Bunuh Bayi

Itulah artikel Pasangan Kekasih Berdepan Hukuman Gantung, Bunuh Bayi Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Pasangan Kekasih Berdepan Hukuman Gantung, Bunuh Bayi dengan alamat pautan https://johorbaharunews.blogspot.com/2017/05/pasangan-kekasih-berdepan-hukuman.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Pasangan Kekasih Berdepan Hukuman Gantung, Bunuh Bayi"

Catat Ulasan

Loading...