Loading...

5 Rentung, 2 Lagi Tercampak Keluar Dari Kereta Dalam Kemalangan Maut Libatkan 4 Buah Kenderaan

Loading...
5 Rentung, 2 Lagi Tercampak Keluar Dari Kereta Dalam Kemalangan Maut Libatkan 4 Buah Kenderaan - kawan-kawan Hallo JOHOR BAHARU NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk 5 Rentung, 2 Lagi Tercampak Keluar Dari Kereta Dalam Kemalangan Maut Libatkan 4 Buah Kenderaan, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel Berita, Artikel ekonomi, Artikel kesihatan, Artikel maklumat umum, Artikel politik, Artikel sukan, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : 5 Rentung, 2 Lagi Tercampak Keluar Dari Kereta Dalam Kemalangan Maut Libatkan 4 Buah Kenderaan
link : 5 Rentung, 2 Lagi Tercampak Keluar Dari Kereta Dalam Kemalangan Maut Libatkan 4 Buah Kenderaan

Baca juga


5 Rentung, 2 Lagi Tercampak Keluar Dari Kereta Dalam Kemalangan Maut Libatkan 4 Buah Kenderaan


Tujuh dilaporkan maut manakala dua lagi cedera dalam satu kemalangan yang melibatkan empat buah kenderaan di Jalan Ladang Risda Palong, Jempol pada jam 2.20 petang tadi. 

Kemalangan tersebut melibatkan sebuah treler, kenderaan MPV jenis Proton Exora, sebuah Perodua Myvi dan sebuah Toyota Vios. 

Menurut Pengarah Jabatan Bomba dan Penyelamat Negeri Sembilan, mangsa dari kereta Perodua Myvi tercampar keluar dan meninggal dunia di lokasi kejadian. Mangsa telah dihantar ke Hospital Jempol untuk bedah siasat. 




Norazam Khamis berkata, 'Lima lagi mangsa yang menaiki Proton Exora tersepit apabila dihempap oleh treler yang terbabas ke bahu jalan sebelum kedua-dua kenderaan terbakar'. 

Pihak bomba mengalami kesukaran untuk mengalihkan treler yang menghempap Proton Exora tersebut dan menyukarkan keadaan untuk mengeluarkan mangsa yang tersepit. 

Semua mangsa masih belum dikenalpasti. - www.kakishare.my

Koleksi video viral edisi 2017




✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2resrkq

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Thus Article 5 Rentung, 2 Lagi Tercampak Keluar Dari Kereta Dalam Kemalangan Maut Libatkan 4 Buah Kenderaan

Itulah artikel 5 Rentung, 2 Lagi Tercampak Keluar Dari Kereta Dalam Kemalangan Maut Libatkan 4 Buah Kenderaan Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel 5 Rentung, 2 Lagi Tercampak Keluar Dari Kereta Dalam Kemalangan Maut Libatkan 4 Buah Kenderaan dengan alamat pautan https://johorbaharunews.blogspot.com/2017/06/5-rentung-2-lagi-tercampak-keluar-dari.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "5 Rentung, 2 Lagi Tercampak Keluar Dari Kereta Dalam Kemalangan Maut Libatkan 4 Buah Kenderaan"

Catat Ulasan

Loading...