Loading...

ADIK-BERADIK KECAM PM S’PURA SECARA TERBUKA

Loading...
ADIK-BERADIK KECAM PM S’PURA SECARA TERBUKA - kawan-kawan Hallo JOHOR BAHARU NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk ADIK-BERADIK KECAM PM S’PURA SECARA TERBUKA, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel Berita, Artikel ekonomi, Artikel kesihatan, Artikel maklumat umum, Artikel politik, Artikel sukan, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : ADIK-BERADIK KECAM PM S’PURA SECARA TERBUKA
link : ADIK-BERADIK KECAM PM S’PURA SECARA TERBUKA

Baca juga


ADIK-BERADIK KECAM PM S’PURA SECARA TERBUKA

Lee Hsien Yang dan Lee Wei Ling – adik-beradik kepada Perdana Menteri Singapura Lee Hsien Loong – mengeluarkan kenyataan terbuka enam muka surat hari ini, mengecamnya, dengan berkata mereka telah hilang keyakinan terhadap abang sulung mereka itu.

Dalam reaksi segeranya, Hsien Loong menulis di Facebook menafikan semua dakwaan yang dibuat oleh adik-beradiknya, termasuk bahawa dia dan isterinya ada rancangan untuk melepaskan legasi politik mereka kepada anak lelaki mereka.

“Saya amat kecewa kerana adik-beradik saya telah memilih untuk mengeluarkan kenyataan terbuka berkaitan perkara peribadi keluarga. Saya amat sedih dengan dakwaan malang yang mereka telah dibuat.

“Ho Ching dan saya menafikan dakwaan ini, terutamanya dakwaan yang tidak masuk akal bahawa saya mempunyai cita-cita politik untuk anak saya,” kata Hsien Loong dalam reaksi segeranya kepada kenyataan itu.

Dia berpendapat bahawa perbezaan antara beliau dan adik-beradiknya sepatutnya disimpan di kalangan keluarga sahaja.

“Sejak pemergian ayah saya pada Mac 2015, sebagai anak sulung, saya telah mencuba yang terbaik untuk menyelesaikan isu-isu di kalangan kami di dalam lingkungan keluarga, sebagai menghormati ibu bapa kita,” katanya.

Awal hari ini, Hsien Yang dan Wei Ling berkata dalam Facebook bahawa mereka terganggu dengan karektor, kelakuan, motif dan kepimpinan Hsien Loong dan peranan isterinya, Ho Ching.

Mereka berkata mereka telah melihat wajah yang berbeza Hsien Loong selepas pemergian ayah mereka dan bekas perdana menteri Lee Kuan Yew pada Mac 2015, dan bahawa perubahan di Singapura tidak mencerminkan apa yang menjadi pendirian ayah mereka.

Menurut mereka, tiada siapa yang pernah meragui bahawa Lee Kuan Yew sentiasa mementingkan yang terbaik untuk Singapura dan rakyat Singapura sentiasa di hatinya.

– M’kini

.



✍ Sumber Pautan : ☕ Malaysia Chronicle

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2s0badq

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Thus Article ADIK-BERADIK KECAM PM S’PURA SECARA TERBUKA

Itulah artikel ADIK-BERADIK KECAM PM S’PURA SECARA TERBUKA Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel ADIK-BERADIK KECAM PM S’PURA SECARA TERBUKA dengan alamat pautan https://johorbaharunews.blogspot.com/2017/06/adik-beradik-kecam-pm-spura-secara.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "ADIK-BERADIK KECAM PM S’PURA SECARA TERBUKA"

Catat Ulasan

Loading...