Loading...

Erra Fazira dedah dihalang berlakon drama ketika zaman kegemilangan untuk menjaga standard

Loading...
Erra Fazira dedah dihalang berlakon drama ketika zaman kegemilangan untuk menjaga standard - kawan-kawan Hallo JOHOR BAHARU NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Erra Fazira dedah dihalang berlakon drama ketika zaman kegemilangan untuk menjaga standard, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel Berita, Artikel ekonomi, Artikel kesihatan, Artikel maklumat umum, Artikel politik, Artikel sukan, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Erra Fazira dedah dihalang berlakon drama ketika zaman kegemilangan untuk menjaga standard
link : Erra Fazira dedah dihalang berlakon drama ketika zaman kegemilangan untuk menjaga standard

Baca juga


Erra Fazira dedah dihalang berlakon drama ketika zaman kegemilangan untuk menjaga standard

ERRA Fazira mendedahkan ketika zaman kegemilangannya sebagai pelakon pada tahun 1990-an dia dihalang daripada berlakon telefilem ataupun drama bersiri.

Patutlah suatu ketika dahulu, kita selalu nampak kemunculan Erra dalam filem saja terutamanya filem terbitan Skop Productions.

Kata Erra ketika itu dia hanya digalakkan berlakon filem sahaja sebagai langkah menjaga jenama dirinya dalam industri perfileman.

“Kalau diikutkan saya tidak ada masalah berlakon drama atau pun filem malah ada saja tawaran cuma dihalang daripada berbuat demikian.

“Bukannya apa ketika itu ingin menjaga jenama saya sebagai pelakon filem.

“Tetapi itu dahulu, sekarang Alhamdulillah tiada halangan dan banyak juga telefilem dan drama bersiri yang sudah saya jayakan,” katanya.

Bagaimanapun kata pemilik nama sebenar Fazira Wan Chek, 43, ia bukanlah bererti dia tidak lagi berminat tampil dalam filem sebaliknya setuju sekiranya watak diberikan sesuai dengannya.

Malah kata Erra, dia sebenarnya teruja bakal memasuki set penggambaran filem Polis Evo 2 yang dijangka bermula selepas sambutan Aidilfitri.

Dalam perkembangan lain, Erra berkata, selain berlakon dia juga sedang dalam proses merakamkan single terbaharunya.

“Alhamdulillah lagu baru sudah ada cuma pihak syarikat rakaman mahu saya menulis liriknya yang tertangguh kerana kesibukan dengan tugas lain.

“Bagaimanapun tugas itu saya serahkan kepada seorang penulis lirik dan harap-harap lagu itu dapat dilancarkan dalam masa terdekat,” katanya.

Sumber: Mstar

Loading...


✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2s2JRQI

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Thus Article Erra Fazira dedah dihalang berlakon drama ketika zaman kegemilangan untuk menjaga standard

Itulah artikel Erra Fazira dedah dihalang berlakon drama ketika zaman kegemilangan untuk menjaga standard Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Erra Fazira dedah dihalang berlakon drama ketika zaman kegemilangan untuk menjaga standard dengan alamat pautan https://johorbaharunews.blogspot.com/2017/06/erra-fazira-dedah-dihalang-berlakon.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Erra Fazira dedah dihalang berlakon drama ketika zaman kegemilangan untuk menjaga standard"

Catat Ulasan

Loading...