Tajuk : In Adalah 10 Iklan Bertemakan Hari Raya Yang Paling Banyak Ditonton Di YouTube
link : In Adalah 10 Iklan Bertemakan Hari Raya Yang Paling Banyak Ditonton Di YouTube
In Adalah 10 Iklan Bertemakan Hari Raya Yang Paling Banyak Ditonton Di YouTube
YouTube sedia digunakan ramai dalam berkongsi dan menerbitkan video. Sejak seminggu dua kebelakangan ini, YouTube turut menjadi tumpuan ramai untuk menonton pelbagai video-video bertemakan hari raya – daripada pelbagai jenama produk dan perkhidmatan.
Berkongsi mengenainya, hari ini Google Malaysia berkongsi 10 video bertemakan hari raya dengan angka tontonan paling tinggi di YouTube untuk tahun ini.
1. Mudah.my – Goodbye Good Buy
2. Celcom – Mak Kata
3. Dutch Lady – Berkat Susu & Sahur
4. Traveloka – Raya, the Traveloka Way
5. McDonalds – Foldovers
6. Lazada – Raya Bersama VR
7. Snickers – Snickers Memahami
8. Expedia – Teringat
9. Naelofar – NHTrueLove
10. Samsung – Mulakan Dengan Baharu
Boleh dikatakan terdapat sejumlah video yang menerima angka tontonan tinggi kerana mereka mengiklan di YouTube, sekaligus membuatkan pengguna terpaksa menontonnya sebelum melihat video yang diinginkan.
Bagi anda sendiri, apakah video iklan hari raya 2017 yang mencuri perhatian anda?
✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz
Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sp6ga2
(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!
Thus Article In Adalah 10 Iklan Bertemakan Hari Raya Yang Paling Banyak Ditonton Di YouTube
Anda sedang baca artikel In Adalah 10 Iklan Bertemakan Hari Raya Yang Paling Banyak Ditonton Di YouTube dengan alamat pautan https://johorbaharunews.blogspot.com/2017/06/in-adalah-10-iklan-bertemakan-hari-raya.html
0 Response to "In Adalah 10 Iklan Bertemakan Hari Raya Yang Paling Banyak Ditonton Di YouTube"
Catat Ulasan