Loading...

Lelaki kena pukul dengan samseng dalam keadaan bogel di Labuan

Loading...
Lelaki kena pukul dengan samseng dalam keadaan bogel di Labuan - kawan-kawan Hallo JOHOR BAHARU NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Lelaki kena pukul dengan samseng dalam keadaan bogel di Labuan, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel Berita, Artikel ekonomi, Artikel kesihatan, Artikel maklumat umum, Artikel politik, Artikel sukan, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Lelaki kena pukul dengan samseng dalam keadaan bogel di Labuan
link : Lelaki kena pukul dengan samseng dalam keadaan bogel di Labuan

Baca juga


Lelaki kena pukul dengan samseng dalam keadaan bogel di Labuan

Kaki Share - SEORANG lelaki bernama James Hunt, mengirimkan sebuah video melalui akaun Facebook miliknya mendakwa dia sendiri dalam video itu dalam keadaan bogel telah dipukul dengan besi pemukul golf oleh sekumpulan samseng berpakaian baju merah
Seperti yang di tulis di akaun Facebook miliknya, James mendakwa dia telah dikejar dari sekolah St Anne Labuan dalam keadaan bogel, dipukul menggunakan besi pemukul golf dan dipaksa meminta maaf dengan mencium kasut ketua kumpulan samseng berkenaan. 

Dia lari meredah hutan dan duri tajam untuk menyelamatkan diri namun dakwanya jumlah kumpulan samseng itu yang ramai telah berjaya menjatuhkannya di hadapan Temple Sing. " mereka memukul saya tanpa belas kasihan, hanya kerana menegur (akan) memviralkan apa saja kesalahan silap pentadbiran mereka," tulisnya. 

Kiriman itu menjadi tular (viral) di laman sosial. Ketika artikel ini ditulis ia sudah dikongsi oleh lebih 5,600 pengguna-pengguna Facebook.
Lihat Video Di Bawah :

Koleksi video viral edisi 2017




✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sBdQzm

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Thus Article Lelaki kena pukul dengan samseng dalam keadaan bogel di Labuan

Itulah artikel Lelaki kena pukul dengan samseng dalam keadaan bogel di Labuan Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Lelaki kena pukul dengan samseng dalam keadaan bogel di Labuan dengan alamat pautan https://johorbaharunews.blogspot.com/2017/06/lelaki-kena-pukul-dengan-samseng-dalam.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Lelaki kena pukul dengan samseng dalam keadaan bogel di Labuan"

Catat Ulasan

Loading...