Loading...

Lima dipercayai sekeluarga maut rentung dihempap treler

Loading...
Lima dipercayai sekeluarga maut rentung dihempap treler - kawan-kawan Hallo JOHOR BAHARU NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Lima dipercayai sekeluarga maut rentung dihempap treler, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel Berita, Artikel ekonomi, Artikel kesihatan, Artikel maklumat umum, Artikel politik, Artikel sukan, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Lima dipercayai sekeluarga maut rentung dihempap treler
link : Lima dipercayai sekeluarga maut rentung dihempap treler

Baca juga


Lima dipercayai sekeluarga maut rentung dihempap treler

JEMPOL: Tujuh maut termasuk lima dipercayai sekeluarga rentung dalam kemalangan membabitkan empat kenderaan di Jalan Ladang Risda Palong, Bandar Seri Jempol, Negeri Sembilan hari ini.

Dalam kejadian sekitar 2 petang itu, treler yang dipandu dari arah Kratong dipercayai hilang kawalan sebelum menghempap lima mangsa yang menaiki kenderaan pelbagai guna (MPV) jenis Proton Exora.

Sementara itu, suami isteri yang menaiki kenderaan jenis Perodua MyVi tercampak dari kenderaan mereka dan meninggal dunia di tempat kejadian. Bagaimanapun, dua anak mangsa terselamat.

Sementara itu, penumpang kereta jenis Toyota Vios yang mengalami kecederaan dihantar ke Hospital Jempol untuk rawatan.

Bagaimanapun, pemandu treler terselamat dalam kejadian itu. 

Anggota dan pegawai dari Balai Bomba dan Penyelamat Jempol, Bahau dan Simpang Pertang dikerah ke lokasi kejadian selepas menerima panggilan kecemasan pukul 2.20 petang.



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2t8ZG51

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Thus Article Lima dipercayai sekeluarga maut rentung dihempap treler

Itulah artikel Lima dipercayai sekeluarga maut rentung dihempap treler Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Lima dipercayai sekeluarga maut rentung dihempap treler dengan alamat pautan https://johorbaharunews.blogspot.com/2017/06/lima-dipercayai-sekeluarga-maut-rentung.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Lima dipercayai sekeluarga maut rentung dihempap treler"

Catat Ulasan

Loading...