Loading...

Nazri Aziz disaran supaya lebih bersopan ketika melontarkan pandangan

Loading...
Nazri Aziz disaran supaya lebih bersopan ketika melontarkan pandangan - kawan-kawan Hallo JOHOR BAHARU NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Nazri Aziz disaran supaya lebih bersopan ketika melontarkan pandangan, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel Berita, Artikel ekonomi, Artikel kesihatan, Artikel maklumat umum, Artikel politik, Artikel sukan, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Nazri Aziz disaran supaya lebih bersopan ketika melontarkan pandangan
link : Nazri Aziz disaran supaya lebih bersopan ketika melontarkan pandangan

Baca juga


Nazri Aziz disaran supaya lebih bersopan ketika melontarkan pandangan

Menteri Pelancongan Kebudayaan dan Kesenian, Datuk Seri Nazri Abdul Aziz disarankan agar lebih ‘bersopan’ ketika melontarkan padangan mahupun kritikan kepada ‘rakan-rakan’ BN.

Nazri Aziz disaran supaya lebih bersopan ketika melontarkan pandangan

Nazri Aziz disaran supaya lebih bersopan ketika melontarkan pandangan

Pensyarah kanan, Jabatan Komunikasi, Universiti Putra Malaysia (UPM), Dr Syed Agil Alsagoff berkata, ini bagi menghormati semangat setiakawanan anggota dalam BN.

“Tindakan Nazri tersebut sudah pasti menimbulkan kontroversi dari segi percakapannya dan lebih besar impaknya apabila pertuturan dan komentar beliau ditularkan dalam Internet dan dapat disaksikan oleh rakyat negara ini,” katanya kepada Sinar Online.

Beliau berkata demikian, mengulas isu berkaitan kenyataan Nazri yang menggelar Menteri Pelancongan, Kesenian, Kebudayaan, Belia dan Sukan Sarawak, Datuk Abdul Karim Rahman Hamzah sebagai menteri “setahun jagung”.

Rentetan itu, Pengerusi Pemuda BN Sarawak, Datuk Seri Fadillah Yusof membidas Menteri Pelancongan dan Kebudayaan, Datuk Seri Nazri Abdul Aziz kerana mengeluarkan kenyataan yang kasar dan tidak melambangkan semangat kekeluargaan dalam BN.

Memasuki episod baharu, Nazri dipetik sebagai berkata, beliau tidak peduli apa yang dikatakan pemimpin BN Sarawak terhadapnya, malah enggan mempedulikan ketua pergerakan itu sendiri.

Isu ini timbul berikutan, gesaan Abdul Karim agar kerajaan persekutuan menangguhkan pelaksanaan cukai pelancongan yang bakal berkuatkuasa 1 Julai depan.

Mengulas lanjut, Syed berpandangan eloklah Kementerian Pelancongan dan Kerajaan Sarawak dapat bersemuka,berbincang dan berdialog mengenai hal ini bagi mengelakkan pertikaian berterusan.

“Yang akhirnya akan memberi kesan reputasi kepada nama baik Kerajaan Persekutuan dan Kerajaan Negeri,” katanya.

Ujarnya lagi,” Persefahaman yang berteraskan kepada penjelasan menyeluruh mengenai dasar percukaian pelancongan ini harus dibuat di antara Kementerian Pelancongan dengan Kerajaan-kerjaan negeri bagi mengelakkan pertikaian atau kekaburan terhadap polisi ini”.

Sumber: Sinar



Sumber Nazri Aziz disaran supaya lebih bersopan ketika melontarkan pandangan

✍ Sumber Pautan : ☕ Macam Macam hal laaaa... Anda patut tahu!!!

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sb7y6M

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Thus Article Nazri Aziz disaran supaya lebih bersopan ketika melontarkan pandangan

Itulah artikel Nazri Aziz disaran supaya lebih bersopan ketika melontarkan pandangan Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Nazri Aziz disaran supaya lebih bersopan ketika melontarkan pandangan dengan alamat pautan https://johorbaharunews.blogspot.com/2017/06/nazri-aziz-disaran-supaya-lebih_40.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Nazri Aziz disaran supaya lebih bersopan ketika melontarkan pandangan"

Catat Ulasan

Loading...