Loading...

Rakaman Video Pengawal Keselamatan Memarahi Pemuda Yang Mempromosikan Astro Jadi Tular

Loading...
Rakaman Video Pengawal Keselamatan Memarahi Pemuda Yang Mempromosikan Astro Jadi Tular - kawan-kawan Hallo JOHOR BAHARU NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Rakaman Video Pengawal Keselamatan Memarahi Pemuda Yang Mempromosikan Astro Jadi Tular, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel Berita, Artikel ekonomi, Artikel kesihatan, Artikel maklumat umum, Artikel politik, Artikel sukan, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Rakaman Video Pengawal Keselamatan Memarahi Pemuda Yang Mempromosikan Astro Jadi Tular
link : Rakaman Video Pengawal Keselamatan Memarahi Pemuda Yang Mempromosikan Astro Jadi Tular

Baca juga


Rakaman Video Pengawal Keselamatan Memarahi Pemuda Yang Mempromosikan Astro Jadi Tular


SEREMBAN - Rakaman video yang kini jadi tular memaparkan seorang pengawal keselamatan yang dikatakan melemparkan kata-kata yang tidak sepatutnya terhadap seorang lelaki kerana mempromosikan perkhidmatan Astro di kawasan perumahan yang tertutup kini jadi bualan netizen.

Dalam kejadian itu, lelaki terbabit Muhammad Hafizie mendakwa pengawal keselamatan berkenaan telah melemparkan kata-kata kesat kepadanya serta rakannya ketika bertemu dengan pengawal berkenaan untuk meminta keizinan untuk memasuki ke kawasan berkenaan.

Berikutnya luahan Hafizie di Facebooknya:

Dugaan mencari rezeki di bulan ramadan. Datang dari seremban naik EX5 je tengah panas. Niat nak cari sales lebih sikit sebab nak rayakan. Aku jumpa satu flat ni ada guard house jadi aku pun turun dari motor.

1. Aku bagi salam dan kenalkan diri aku.

2. Aku minta izin atau kebenaran untuk masuk ke flat tu, Ye lah sebab kita pun masuk tempat orangkan, kenalah beradab.

1 jam kot aku naik flat tu aku buat sales, Alhamdulilah dapatlah 4 customer yang nak pasang Astro dan Upgrate Decoder PVR.

Lepas tu aku pun turun dari flat yelah dah dapat 4 orang cukuplah tu untuk aku. Lepas tu aku nampak brader guard yang aku inform ni tadi dia menjerit kat arah aku dengan member aku, kau tahu dia cakap apa?

"Wey Lanxxcau 2 orang kau sini kejap", Aku pun tekejut dia ckap gitu. Aku datang aku tanya kenapa kan? Lepas tu dia pun minta ic, aku bagi jelah. Member aku cakap takyah bagi. Tapi aku bagi jugak.

Dia cakap dia kena tiaw. Aku cakaplah aku dah inform semua dekat dia tadi. Lepas tu jadi macam ni pulakkan. Kalau tak bagi masuk aku tak akan masuk, ini aku dah terangkan sape aku, keje ape aku, datang sini nak buat apa semua.

Haih bila dah jadi macam ni siap ugut nak pukul aku. Satu jelah bang, kita Melayu bulan mulia lagi. Sy respect kerja abang. Tapi abang tak patut cakap macam tu dekat saya. Saya pun bekerja. Semua orang kerja. At least kalau betul tak boleh masuk cakap elok-elok dengan saya, saya angkat kaki, start motor jalan. Takpelah dugaankan.




Betul apa yang Muhammad Hafizie katakan, mengapa perlu pengawal keselamatan berkenaan berkata sedemikian, sepatutnya perkara itu boleh diselesaikan dengan baik dan tidak mungkin akan berlaku perkara tersebut.

Rakaman video berkenaan telah mendapat perhatian netizen dengan rata-rata diantara mereka turut mengecam tindakan pengawal keselamatan terbabit. Mereka turut menyifatkan pengawal tersebut berkemungkinan tertekan dengan tugasnya. - Koleksi Viral



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2s16tQw

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Thus Article Rakaman Video Pengawal Keselamatan Memarahi Pemuda Yang Mempromosikan Astro Jadi Tular

Itulah artikel Rakaman Video Pengawal Keselamatan Memarahi Pemuda Yang Mempromosikan Astro Jadi Tular Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Rakaman Video Pengawal Keselamatan Memarahi Pemuda Yang Mempromosikan Astro Jadi Tular dengan alamat pautan https://johorbaharunews.blogspot.com/2017/06/rakaman-video-pengawal-keselamatan.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Rakaman Video Pengawal Keselamatan Memarahi Pemuda Yang Mempromosikan Astro Jadi Tular"

Catat Ulasan

Loading...