Loading...

Tania Hudson janggal beraya di KL

Loading...
Tania Hudson janggal beraya di KL - kawan-kawan Hallo JOHOR BAHARU NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Tania Hudson janggal beraya di KL, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel Berita, Artikel ekonomi, Artikel kesihatan, Artikel maklumat umum, Artikel politik, Artikel sukan, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Tania Hudson janggal beraya di KL
link : Tania Hudson janggal beraya di KL

Baca juga


Tania Hudson janggal beraya di KL

SIAPA sangka, di sebalik darah kacukan yang mengalir, Tania Nadira Hudson atau Tania Hudson sebenarnya seorang yang lasak dan suka suasana kampung.

Pelakon berusia 31 tahun ini akan melakukan pelbagai aktiviti lasak jika pulang ke kampung.

“Insya-ALLAH seperti biasa, dua hari sebelum raya, saya akan pulang ke kampung sebelah emak di Tapah, Perak sehingga raya ketiga.

“Walaupun nampak saya lembut, tapi saya suka melakukan aktiviti lasak bersama sepupu,” ceritanya.

Kata Tania, dia suka memancing, mandi air terjun dan main baling selipar.

“Walaupun dah besar, berhari raya di kampung tetap jadi pilihan saya. Kami pernah cuba sambut lebaran di Kuala Lumpur tahun lepas tapi saya tidur seharian sebab terlampau bosan,” katanya ketika ditemui baru-baru ini.

Selain ketenangan, Tania berkata, dia dapat menikmati pelbagai juadah tradisi.

“Lontong, soto, rendang, lemang, kuah kacang antara menu wajib hari raya dan jangan terkejut kalau saya kata saya kuat makan.

“Lagipun bila balik kampung memang seronok sebab mak ada 12 adik beradik, jadi bayangkan kemeriahannya bila dapat berkumpul beramai-ramai,” ujarnya.

Berkongsi perkembangan terkini, adik kepada Natasha Hudson ini baru sahaja selesai menjalani penggambaran drama bersiri Mariana.

Selain itu dia juga akan muncul dalam telefilem Mahram pada hari raya ini.

Tambah Tania, sepanjang Ramadan dia menjalani beberapa penggambaran dan hanya bersama keluarga jika tiada sebarang urusan kerja.

“Insya-ALLAH filem Abang Long Fardil 2 akan disiarkan di pawagam Ogos ini dan saya akan sibuk dengan promosi  selepas raya.

“Filem KL Special Force dijangka akan ditayangkan di pawagam hujung tahun ini atau awal tahun depan,” akhirinya.

The post Tania Hudson janggal beraya di KL appeared first on Berita Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rHozse

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Thus Article Tania Hudson janggal beraya di KL

Itulah artikel Tania Hudson janggal beraya di KL Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Tania Hudson janggal beraya di KL dengan alamat pautan https://johorbaharunews.blogspot.com/2017/06/tania-hudson-janggal-beraya-di-kl.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Tania Hudson janggal beraya di KL"

Catat Ulasan

Loading...