Loading...

10 Sebab Kenapa Wajib Tonton My Sassy Girl

Loading...
10 Sebab Kenapa Wajib Tonton My Sassy Girl - kawan-kawan Hallo JOHOR BAHARU NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk 10 Sebab Kenapa Wajib Tonton My Sassy Girl, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel Berita, Artikel ekonomi, Artikel kesihatan, Artikel maklumat umum, Artikel politik, Artikel sukan, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : 10 Sebab Kenapa Wajib Tonton My Sassy Girl
link : 10 Sebab Kenapa Wajib Tonton My Sassy Girl

Baca juga


10 Sebab Kenapa Wajib Tonton My Sassy Girl

Sekalian peminat drama dan filem Korea di tanah air, anda masih ingat lagi pada filem fenomena My Sassy Girl yang pernah ditayangkan sekitar tahun 2001?

Kalau mungkin ada yang memang sudah terlupa tentang filemnya, tidak mengapa kerana mula 29 Mei (semalam), selepas 17 tahun, My Sassy Girl kembali mengisi masa santai di malam hari anda. Dan ini 10 Sebab kenapa anda semua wajib tonton My Sassy Girl 2017.

1. Jumpa “Joo Won Oppa” 2 Tahun Lagi
My Sassy Girl merupakan lakonan terakhir bintang utamanya, Joo Won, sehinggalah beliau kembali pada tahun 2019 selepas menamatkan latihan ketenteraan.

2. Drama Saeguk Pertama “Oppa”
Lebih sedekad dalam dunia lakonan, Joo Won sukses meraih populariti seperti drama Good Doctor dan YongPal. Namun ini kali pertama aktor berusia 29 tahun ini membintangi drama ‘saeguk’ (berlatar belakangkan sejarah).

3. Ada Penampilan Idol, Bintang Baru Berbakat
Drama 16 episod ini turut dibarisi anggota kumpulan CNBLUE juga pemain bassist, Lee Jun Shin. Serta penampilan bintang baru yang sedang melonjak naik namanya, Kim Yoon Hye.

4. Pernah Jadi Fenomena Seantero
Di Korea, filemnya (di bintangi Jun Ji-hyun dan Cha Tae Hyun) mendapat kutipan pecah panggung yang berjaya dengan kutipan 5juta dan menjadi fenomena di banyak negara seluruh dunia termasuk Malaysia.

5. Reunion Joo Won Dengan “PD-nim”
Ini merupakan kerjasama kali kedua diantara Joo Won dengan pengarah (aka “PD-nim”) Oh Jin Seok selepas drama popular, Yong Pal (The Gang Doctor).

6. Oh Yeon Seo lah Sebenarnya “Sassy Girl”
Dengan ekpresi wajah lucu dan karakter Oh Yeon Seo yang agak ‘gila-gila’ seperti dalam drama sebelumnya (Please Comeback Mister) tidak susah untuk membayangkan aktres berusia 29 tahun ini menghidupkan karakternya sebagai ‘sassy girl’.

..

7. Kegigihan Para Pelakonnya
Penggambaran drama ini dilakukan sekitar Julai tahun 2016 sehingga Mac 2017. Bermakna, para pelakonnya turut berdepan cabaran menjalani penggambaran dalam musim sejuk.

8. Ada Kejutan!
Selain daripada berlatar belakangkan suasana di era Joseon, karya adaptasi ini bakal punya kelainan tersediri dan ada beberapa kejuta buat penonton.

9. Waktu Tayangan Sama Dengan Waktu Tayangan di Korea
Ditayangkan disaluran One HD setiap Isnin dan Selasa jam 9 malam, waktu tayang di Malaysia sama waktunya dengan tayangan di Korea.

10. Set Cantik, Kostum Pun Cantik
Membawa penonton kembali ke era Jeseon, anda akan tertarik dan terpegun dengan setnya yang cantik serta kostum yang cantik-cantik yang dipakai para pelakon yang terlibat.

The post 10 Sebab Kenapa Wajib Tonton My Sassy Girl appeared first on Berita Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2qDe8R1

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Thus Article 10 Sebab Kenapa Wajib Tonton My Sassy Girl

Itulah artikel 10 Sebab Kenapa Wajib Tonton My Sassy Girl Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel 10 Sebab Kenapa Wajib Tonton My Sassy Girl dengan alamat pautan https://johorbaharunews.blogspot.com/2017/05/10-sebab-kenapa-wajib-tonton-my-sassy.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "10 Sebab Kenapa Wajib Tonton My Sassy Girl"

Catat Ulasan

Loading...