Loading...

Helah Beg Kepit Puteri Diana Terbongkar

Loading...
Helah Beg Kepit Puteri Diana Terbongkar - kawan-kawan Hallo JOHOR BAHARU NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Helah Beg Kepit Puteri Diana Terbongkar, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel Berita, Artikel ekonomi, Artikel kesihatan, Artikel maklumat umum, Artikel politik, Artikel sukan, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Helah Beg Kepit Puteri Diana Terbongkar
link : Helah Beg Kepit Puteri Diana Terbongkar

Baca juga


Helah Beg Kepit Puteri Diana Terbongkar

loading…
loading…
Helah Beg Kepit Puteri Diana Terbongkar


Puteri Diana memang tak boleh lari dari gayanya yang menawan sebagai seorang ikon yang sering menjadi titik tumpuan umum.

 Drai dress yang digayakannya sehinggalah teknik solekan dan aksesori yang dibawanya, semuanya bersifat sofistikated dan tersendiri.

Foto -Getty Images

Namun, jika anda gemar mengikuti perkembangan trend semasa fesyen yang digayakan Puteri Diana ini, anda pasti akan perasan bahawa beliau akan menggenggam beg kepit sebagai peneman gaya walau apa sahaja majlis korporat yang dihadirinya.

Foto -Tim Graham/Getty Images

Walau bagaimanapun, hakikatnya beg kepit yang dirangkulnya itu bukanlah sebagai pelengkap gaya semata-mata… ada tujuan lain mengapa dia gemar membawa bersama item fesyen tersebut. Lebih-lebih lagi apabila memegang status sebagai seorang Puteri yang disanjung ramai!

Foto -Tim Graham/Getty Images

Pabila dia memakai gaun atau dress yang memiliki potongan leher rendah, dia sering kali merangkul beg kepit dekat dengan dadanya untuk menutupi lurah seksi di bahagian tersebut. 

Hmm… biasalah, apabila sering menjadi perhatian, tata cara juga haruslah dijada kan?

Foto -Getty Images

Anya Hindmarch, pereka terkemuka British yang sering berhadapan dengan Puteri Diana sekitar tahun 90an berkata bahawa ikon fesyen tersebut sering melawati butik Hindmarch untuk mencari clutch yang disukainya sehinggakan mereka berdua mempunyai terma spesifik untuk tas tangan kegemaran Diana itu: cleavage bags (beg lurah).

Foto -Getty Images

“Kami sering tertawa sewaktu kami mereka tas yang dia gelar “cleavage bags”, tas tangan clutch satin yang dia sering gunakan untuk menutup lurah dadanya tiap kali dia melangkah keluar daripada kereta,” terang Hindmarch.

Foto -Getty Images

Menurut portal berita The telegraph, Puteri Diana merupakan antara pelanggan pertama Hindmarch selepas dia membuka butik pertamanya di Chelsea pada tahun 1993. Hindmarch menggambarkan Diana sebagai seorang pelanggan yang sangat setia dan dia sering ke butik Hindmarch tanpa sebarang pengawalan.
Jangan Lupa Like Page Ini Untuk Mendapatkan Segala Berita Yang Paling Terkini!!

The post Helah Beg Kepit Puteri Diana Terbongkar appeared first on Berita Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rBICb5

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Thus Article Helah Beg Kepit Puteri Diana Terbongkar

Itulah artikel Helah Beg Kepit Puteri Diana Terbongkar Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Helah Beg Kepit Puteri Diana Terbongkar dengan alamat pautan https://johorbaharunews.blogspot.com/2017/05/helah-beg-kepit-puteri-diana-terbongkar_68.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Helah Beg Kepit Puteri Diana Terbongkar"

Catat Ulasan

Loading...