Loading...

Bernilai USD41 Juta, Kylie Jenner Termuda Dalam Senarai Forbes

Loading...
Bernilai USD41 Juta, Kylie Jenner Termuda Dalam Senarai Forbes - kawan-kawan Hallo JOHOR BAHARU NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Bernilai USD41 Juta, Kylie Jenner Termuda Dalam Senarai Forbes, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel Berita, Artikel ekonomi, Artikel kesihatan, Artikel maklumat umum, Artikel politik, Artikel sukan, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Bernilai USD41 Juta, Kylie Jenner Termuda Dalam Senarai Forbes
link : Bernilai USD41 Juta, Kylie Jenner Termuda Dalam Senarai Forbes

Baca juga


Bernilai USD41 Juta, Kylie Jenner Termuda Dalam Senarai Forbes

BARU berusia 19 tahun, Kylie Jenner sudah disenaraikan Forbes sebagai salah seorang daripada 100 selebriti yang dibayar paling mahal pada tahun 2017, dengan aset bernilai USD41 juta (RM174.58 juta)!

Kekayaan Jenner ini adalah hasil daripada rancangan realiti, syarikat kosmetik, tawaran penajaan dan juga jenama pakaiannya.

Ditempatkan di tangga ke-59, kejayaan ini juga amat menakjubkan kerana Jenner melangkaui nilai kekayaan selebriti yang lebih berusia dan lebih lama di dalam industri seperti Jennifer Lopez (No.65), Rihanna (No.77) dan Britney Spears (No.89).

Kakaknya, Kim Kardashian pula hanya 12 anak tangga di atas Jenner di tempat ke-47, dengan nilai aset USD45.5 juta (RM193.7 juta).

Bagaimanapun, kejayaan besar Jenner pada usia muda itu pasti mengundang kritikan.

Baru-baru ini, dia telah dikecam hebat oleh kerana jenama pakaian renang miliknya dikatakan meniru bulat-bulat rekaan seorang pereka fesyen yang koleksi bikininya pernah dibeli oleh Jenner sebelum ini.

Selain itu, peminat barangan kosmetik keluaran syarikat Jenner juga mengatakan mereka kecewa dengan kualiti dan perkhidmatan pelanggan yang tidak konsisten.-MYNEWSHUB.CC

Loading...



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2szfLVa

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Thus Article Bernilai USD41 Juta, Kylie Jenner Termuda Dalam Senarai Forbes

Itulah artikel Bernilai USD41 Juta, Kylie Jenner Termuda Dalam Senarai Forbes Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Bernilai USD41 Juta, Kylie Jenner Termuda Dalam Senarai Forbes dengan alamat pautan https://johorbaharunews.blogspot.com/2017/06/bernilai-usd41-juta-kylie-jenner.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Bernilai USD41 Juta, Kylie Jenner Termuda Dalam Senarai Forbes"

Catat Ulasan

Loading...