Loading...

Kit Siang Sasar Pembangkang Tawan 4 Negeri

Loading...
Kit Siang Sasar Pembangkang Tawan 4 Negeri - kawan-kawan Hallo JOHOR BAHARU NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Kit Siang Sasar Pembangkang Tawan 4 Negeri, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel Berita, Artikel ekonomi, Artikel kesihatan, Artikel maklumat umum, Artikel politik, Artikel sukan, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Kit Siang Sasar Pembangkang Tawan 4 Negeri
link : Kit Siang Sasar Pembangkang Tawan 4 Negeri

Baca juga


Kit Siang Sasar Pembangkang Tawan 4 Negeri

KUALA LUMPUR – DAP menyasarkan Johor, Kedah, Perak dan Negeri Sembilan akan jatuh kepada Pakatan Harapan yang diketuai DAP dalam Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU14).

Penasihat DAP, Lim Kit Siang berkata, pakatan pembangkang itu akan turut mempertahankan Selangor dan Pulau Pinang sekali gus membolehkan UMNO dan Barisan Nasional (BN) ditumbangkan dalam PRU14.

“Jika Johor berjaya dimenangi dalam PRU14 bersama-sama Pulau Pinang serta Kedah, Perak, Selangor dan Negeri Sembilan di Semenanjung Malaysia, maka peluang yang baik untuk menukar kerajaan di Putrajaya,” katanya dalam satu kenyataan media hari ini.

Pakatan Harapan yang diketuai parti sekular DAP dianggotai oleh parti liberal Parti Keadilan Rakyat (PKR), Parti Amanah Negara (PAN) dan Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM)

Kit Siang dalam pada itu mendesak seluruh pemimpin Pakatan Harapan mengutuk insiden Ahli Parlimen DAP Kluang, Liew Chin Tong dihalang memasuki sebuah Bazar Ramadan oleh beberapa orang Melayu di daerah itu baru-baru ini.

Kata beliau, perbuatan itu menyemai sikap tidak bertoleransi, kesangsian dan kebencian di Malaysia yang merupakan sebuah negara terdiri daripada pelbagai, agama, budaya dan bahasa.

Beliau mengulas insiden pemimpin DAP dihalang oleh orang Melayu termasuk seorang imam dairpada memasuki sebuah Bazar Ramadan di Johor dengan alasan untuk memberi sumbangan buah kurma kepada umat Islam baru-baru ini.

Individu terbabit dipercayai bertindak demikian kerana tidak mahu DAP mengambil kesempatan daripada bulan puasa untuk berkempen di Bazar Ramadan yang menjadi tempat untuk umat Islam menjual dan membeli juadah untuk berbuka.

Kit Siang turut mengecam perbuatan netizen mengkritik pemimpin muda Melayu DAP, Young Syefura Othman berkunjung ke Bazar Ramadan di Cheras, Selangor dengan memakai baju kurung ketat. -MYNEWSHUB.CC

Loading...



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2ruEOEe

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Thus Article Kit Siang Sasar Pembangkang Tawan 4 Negeri

Itulah artikel Kit Siang Sasar Pembangkang Tawan 4 Negeri Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Kit Siang Sasar Pembangkang Tawan 4 Negeri dengan alamat pautan https://johorbaharunews.blogspot.com/2017/06/kit-siang-sasar-pembangkang-tawan-4.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Kit Siang Sasar Pembangkang Tawan 4 Negeri"

Catat Ulasan

Loading...