Loading...

Seorang wanita bertemu Doktor untuk tahu cara tenangkan baran suaminya, Ini kisahnya !

Loading...
Seorang wanita bertemu Doktor untuk tahu cara tenangkan baran suaminya, Ini kisahnya ! - kawan-kawan Hallo JOHOR BAHARU NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Seorang wanita bertemu Doktor untuk tahu cara tenangkan baran suaminya, Ini kisahnya !, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel Berita, Artikel ekonomi, Artikel kesihatan, Artikel maklumat umum, Artikel politik, Artikel sukan, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Seorang wanita bertemu Doktor untuk tahu cara tenangkan baran suaminya, Ini kisahnya !
link : Seorang wanita bertemu Doktor untuk tahu cara tenangkan baran suaminya, Ini kisahnya !

Baca juga


Seorang wanita bertemu Doktor untuk tahu cara tenangkan baran suaminya, Ini kisahnya !


Seorang wanita bertemu dengan Doktor untuk mohon nasihat daripadanya tentang baran suaminya itu sehingga dia merasa risau dan takut.

Apabila bertemu dengan doktor tersebut, doktor itu bertanya " Ada apa yang boleh saya bantu?"

Wanita berkata " Doktor saya tidak tahu apa yang perlu dilakukan. Setiap hari suami saya seolah-olah hilang sabar tanpa sebab, dan itu menakutkan saya."

Doktor berkata " Saya tahu cara untuk selesaikan masalah ini. Caranya, apabila suami puan kelihatan seolah-olah sedang marah, ambil segelas berisi air dan kumur air tersebut. Hanya kumur sahaja dimulut seperti puan mahu minum tapi tidak telan air itu sehingga suami puan kembali tenang."

Dua minggu kemudian wanita itu kembali jumpa Doktor dengan raut wajahnya kelihatan gembira dan ceria.

Wanita berkata: " Doktor, nasihat hari itu sangat berguna. Setiap kali suami saya nak marah. Saya akan kumur segelas air minuman dimulut sehingga dia kembali tenang! Tapi doktor, macam mana dengan segelas air boleh jadi macam tu?"

Doktor itu berkata: "Air itu sendiri tak ada apa-apa. It's keeping your mouth shut that does the trick".



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2ruOXjW

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Thus Article Seorang wanita bertemu Doktor untuk tahu cara tenangkan baran suaminya, Ini kisahnya !

Itulah artikel Seorang wanita bertemu Doktor untuk tahu cara tenangkan baran suaminya, Ini kisahnya ! Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Seorang wanita bertemu Doktor untuk tahu cara tenangkan baran suaminya, Ini kisahnya ! dengan alamat pautan https://johorbaharunews.blogspot.com/2017/06/seorang-wanita-bertemu-doktor-untuk.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Seorang wanita bertemu Doktor untuk tahu cara tenangkan baran suaminya, Ini kisahnya !"

Catat Ulasan

Loading...