Loading...

Lelaki Ini Gantung Diri Sendiri Dalam Bilik Selepas Muat Naik Status Dalam Facebook

Loading...
Lelaki Ini Gantung Diri Sendiri Dalam Bilik Selepas Muat Naik Status Dalam Facebook - kawan-kawan Hallo JOHOR BAHARU NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Lelaki Ini Gantung Diri Sendiri Dalam Bilik Selepas Muat Naik Status Dalam Facebook, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel Berita, Artikel ekonomi, Artikel kesihatan, Artikel maklumat umum, Artikel politik, Artikel sukan, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Lelaki Ini Gantung Diri Sendiri Dalam Bilik Selepas Muat Naik Status Dalam Facebook
link : Lelaki Ini Gantung Diri Sendiri Dalam Bilik Selepas Muat Naik Status Dalam Facebook

Baca juga


Lelaki Ini Gantung Diri Sendiri Dalam Bilik Selepas Muat Naik Status Dalam Facebook



Seorang lelaki berusia 22 tahun, Amirul Ismad dilaporkan menggantung diri sendiri dalam bilik selepas meninggalkan satu nota. Lelaki itu yang tinggal bersama keluarganya di Felda Bukit Kuantan telah memuat naik beberapa status di laman sosial yang agak menyedihkan mengenai tekanan perasaan yang dihadapinya sebelum mengambil nyawanya sendiri.

Lelaki tersebut dipercayai membunuh diri selepas kecewa kehilangan insan yang dicintai. Seorang netizen mendedahkan bahawa dia pernah bercakap dengan lelaki tersebut kerana bimbang akan keselamatan diri Amirul selepas membaca status berkenaan namun Amirul tetap nekad untuk membunuh diri. 


Namun, amat menyedihkan apabila ada segelintir netizen menyalahkan ahli keluarga mangsa akibat tekanan yang dihadapinya. Tak lama selepas itu, kakak mangsa meminta netizen supaya berhenti memberi komen negatif sebagai menghormati abangnya yang telah pergi. 

Apa yang berlaku ke atas Amirul mungkin agak tragis kerana berulang kali dia meluahkan perasaan untuk membunuh diri namun tiada siapa yang ambil peduli sehinggalah Amirul benar-benar melakukannya. - www.kakishare.my


Koleksi video viral edisi 2017




✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2tEUR3s

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Thus Article Lelaki Ini Gantung Diri Sendiri Dalam Bilik Selepas Muat Naik Status Dalam Facebook

Itulah artikel Lelaki Ini Gantung Diri Sendiri Dalam Bilik Selepas Muat Naik Status Dalam Facebook Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Lelaki Ini Gantung Diri Sendiri Dalam Bilik Selepas Muat Naik Status Dalam Facebook dengan alamat pautan https://johorbaharunews.blogspot.com/2017/06/lelaki-ini-gantung-diri-sendiri-dalam.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Lelaki Ini Gantung Diri Sendiri Dalam Bilik Selepas Muat Naik Status Dalam Facebook"

Catat Ulasan

Loading...