Loading...

Menyamar Wanita Untuk Duduki Peperiksaan

Loading...
Menyamar Wanita Untuk Duduki Peperiksaan - kawan-kawan Hallo JOHOR BAHARU NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk Menyamar Wanita Untuk Duduki Peperiksaan, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel Berita, Artikel ekonomi, Artikel kesihatan, Artikel maklumat umum, Artikel politik, Artikel sukan, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : Menyamar Wanita Untuk Duduki Peperiksaan
link : Menyamar Wanita Untuk Duduki Peperiksaan

Baca juga


Menyamar Wanita Untuk Duduki Peperiksaan


HARARE – Seorang penjaga peperiksaan menangkap seorang lelaki yang cuba menduduki peperiksaan untuk teman wanitanya.

Portal berita NAIJ.com melaporkan, lelaki itu menyamar seperti wanita dengan memakai rambut palsu dan mekap untuk memperdaya penjaga peperiksaan.

Bagaimanapun, pegawai menyedari ada sesuatu yang tidak kena lalu memanggil lelaki berkenaan ke depan.

Selepas disoal siasat, dia akhirnya mengaku cuba menduduki peperiksaan itu untuk teman wanitanya.

Lelaki berkenaan kemudian diserahkan kepada pegawai keselamatan yang menanggalkan rambut palsunya sebelum diserahkan kepada polis. – Agensi/myMetro Online


Thus Article Menyamar Wanita Untuk Duduki Peperiksaan

Itulah artikel Menyamar Wanita Untuk Duduki Peperiksaan Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel Menyamar Wanita Untuk Duduki Peperiksaan dengan alamat pautan https://johorbaharunews.blogspot.com/2017/06/menyamar-wanita-untuk-duduki-peperiksaan_11.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Menyamar Wanita Untuk Duduki Peperiksaan"

Catat Ulasan

Loading...