Loading...

TINDAKAN NAZRI UNDANG ANCAMAN PADA BN

Loading...
TINDAKAN NAZRI UNDANG ANCAMAN PADA BN - kawan-kawan Hallo JOHOR BAHARU NEWS, Dalam artikel yang anda baca kali ini dengan tajuk TINDAKAN NAZRI UNDANG ANCAMAN PADA BN, Kami sediakan artikel ini untuk anda membaca dan mendapatkan maklumat di dalamnya. Mudah-mudahan kandungan posting Artikel Berita, Artikel ekonomi, Artikel kesihatan, Artikel maklumat umum, Artikel politik, Artikel sukan, Kami menulis ini, anda boleh memahami. Baiklah, membaca baik.

Tajuk : TINDAKAN NAZRI UNDANG ANCAMAN PADA BN
link : TINDAKAN NAZRI UNDANG ANCAMAN PADA BN

Baca juga


TINDAKAN NAZRI UNDANG ANCAMAN PADA BN

SHAH ALAM – Sokongan rakyat terhadap BN di Sarawak bakal terancam menjelang PRU14 susulan daripada tindakan Menteri Pelancongan dan Kebudayaan, Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz yang mengeluarkan kenyataan mengkritik Menteri Pelancongan, Kesenian, Kebudayaan, Belia dan Sukan Sarawak, Datuk Abdul Karim Rahman Hamzah.

Dekan Kolej Undang-Undang, Kerajaan dan Pengajian Antarabangsa Universiti Utara Malaysia (UUM), Prof Madya Dr Ahmad Marthada Mohamed berkata, tindakan Nazri tersebut adalah merupakan sesuatu yang merbahaya memandangan sejak kebelakangan ini masyarakat Sarawak dilihat lebih cenderung untuk memperjuangkan kepentingan dan hak masyarakat negeri mereka.

“Yang paling unik sekali di Sarawak dan Sabah ialah masyarakat mereka bersatu hati dalam memperjuangkan isu untuk kepentingan mereka tanpa mengira latar belakang politik atau kaum.

“Justeru adalah sesuatu yang agak merbahaya jika Nazri berterusan menimbulkan isu dengan Abdul Karim khususnya berkaitan cukai pelancongan ini,” katanya kepada Sinar Harian.

Sebelum ini, beberapa portal media melaporkan mengenai tindakan Nazri menyelar kenyataan Abdul Karim yang menggesa kerajaan supaya menangguhkan pelaksanaan cukai pelancongan di Sarawak kerana khuatir cukai baharu tersebut akan membawa impak negatif kepada industri pelancongan negeri tersebut.

Dalam kenyataannya, Nazri  menggelar Abdul Karim sebagai ‘setahun jagung’ ekoran gesaannya tersebut.

– SH

.



✍ Sumber Pautan : ☕ Malaysia Chronicle

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2s0ctcs

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Thus Article TINDAKAN NAZRI UNDANG ANCAMAN PADA BN

Itulah artikel TINDAKAN NAZRI UNDANG ANCAMAN PADA BN Kali ini, mudah-mudahan dapat memberikan manfaat kepada anda semua. dengan baik, melihat anda dalam menghantar barang-barang lain.

Anda sedang baca artikel TINDAKAN NAZRI UNDANG ANCAMAN PADA BN dengan alamat pautan https://johorbaharunews.blogspot.com/2017/06/tindakan-nazri-undang-ancaman-pada-bn.html

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "TINDAKAN NAZRI UNDANG ANCAMAN PADA BN"

Catat Ulasan

Loading...